Jak hubnout? ČÁST 2

24. ledna 2013 v 13:00 | Puff |  For girls: Be fit :)

Jak začít?

Naplánujte si, kdy chcete začít hubnout a zkonzultujte s lékařem či fyzioterapeutem, zda vám v hubnutí nebrání nějaké zdravotní problémy. Navštivte osobního trenéra ve fitness centru - nemusíte si ho platit spousty hodin - stačí řádově 4-5 hodin, během kterých s vámi probere váš cíl, způsob jakým zhubnete a vybere vhodné cvičení. Zde bych jen zdůraznil, že vybrat dobrého trenéra není jen tak jednoduché - optimální je nedívat se kolik známých osobností trénoval, ale mít možnost si ověřit u jeho klientů jejich reálné výsledky, například s hubnutím.
Trenér nemá jen radit, ale měl by vás k hubnutí i motivovat, protože motivace je velmi důležitou součástí vašeho hubnutí. Pokud tělo začne hubnout, mozek to vnímá jako změnu a snaží se tomu bránit. Mozek obecně nemá změny moc rád a automaticky reaguje na každou změnu obrannými mechanismy. V téhle fázi můžete upadnout do menších splínů, se kterými by vám měl pomoci váš trenér.
Pokud máte jídelníček a tréninkový plán, tak si vyberte vhodné fitnes centrum. Hubnutí můžete začít cvičením doma, jenže málokdo se doma donutí pravidelně cvičit a navíc paleta možností cvičení ve fitku je mnohem větší. Nevíte si rady s čím začít? Zkuste navštívit různé skupinové lekce - například aerobic, dance aerobic či spinning. Zde se můžete seznámit s lidmi, kteří mají stejný cíl zhubnout a už se necítíte tak sami.
Pokud máte i posilovnu a třeba i s kým začít cvičit - poslední krok je naplánovat si čas v období, ve kterém chcete hubnout, skutečně jíst to, co máte a cvičit jak máte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama